S4 nedre grill på audi a4 b6 med original fanger

Anbefalte innlegg

som heddinga sier så er jeg ute etter å få granitt grå S4-fanger også nede på A4'en. Har hørt rykte om at det er mulig å tilpasse dette på en måte. Noen der ute som har kommet over en guide eller vet hvordan man gjør det? Jeg har sittet her å sørfet i lang tid og er litt oppgitt.. : bråk :

 

mvh Ørjan

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skulle sende over målene på min grill til Inge Oppland, han skal tillpasse sin. Så jeg får dra hjem nå å ta mål, fint å ha hukommelse som en gullfisk! Send en pm til Inge og han vil sikkert hjelpe deg, Lykke til!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk takk! får vente til han legger ut bilder av gliset sitt når det er gjort. Snart ikke mulig å gjøre avanten hans noe penere enn den er nå! kongebil!

: ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk takk! får vente til han legger ut bilder av gliset sitt når det er gjort. Snart ikke mulig å gjøre avanten hans noe penere enn den er nå! kongebil!

: ja :

 

Helt enig i det ja!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.