#1 Skrevet April 23, 2005 som heddinga sier så er jeg ute etter å få granitt grå S4-fanger også nede på A4'en. Har hørt rykte om at det er mulig å tilpasse dette på en måte. Noen der ute som har kommet over en guide eller vet hvordan man gjør det? Jeg har sittet her å sørfet i lang tid og er litt oppgitt.. mvh Ørjan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 23, 2005 Jeg skulle sende over målene på min grill til Inge Oppland, han skal tillpasse sin. Så jeg får dra hjem nå å ta mål, fint å ha hukommelse som en gullfisk! Send en pm til Inge og han vil sikkert hjelpe deg, Lykke til! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 23, 2005 takk takk! får vente til han legger ut bilder av gliset sitt når det er gjort. Snart ikke mulig å gjøre avanten hans noe penere enn den er nå! kongebil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 23, 2005 takk takk! får vente til han legger ut bilder av gliset sitt når det er gjort. Snart ikke mulig å gjøre avanten hans noe penere enn den er nå! kongebil! Helt enig i det ja!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...