#1 Skrevet Juli 2, 2012 hei. leiter tulling etter front spoilere og dele nummer sånn at møller kan bestille.... toledo å ibiza har fine spoilere... men noen med dele nr der ute?! fant et dele nr men ane ikke hva det er ... 6k0805903 E skal være den stilige til toledo... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 2, 2012 http://vagdrivers.net/forums/lofiversion/index.php?t20022-0.html ibiza lippen er der! uten dele nr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 5, 2012 Den koster 1100kr på møller... Tror det er det delenr du har funnet... Jeg sjekka pris på den for litt siden... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 5, 2012 fikk leppa for 239,- jeg men dog me jævelig mye rabatt sia dem kuka til den første bestillinga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 5, 2012 fikk leppa for 239,- jeg men dog me jævelig mye rabatt sia dem kuka til den første bestillinga Såpass.. Bestill en til a?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 5, 2012 heheh kommer jo frakt.. rundt 200-300 kr siden den er så lang ekke vits:P bare sir vacn rabatt du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 5, 2012 heheh kommer jo frakt.. rundt 200-300 kr siden den er så lang ekke vits:P bare sir vacn rabatt du Er jo litt forskjell på 5-600 og 1100 da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 6, 2012 trur nypris på den va rundt 500kr . hos sulland i tromsø. fikk den da for 239,- tror ikke jeg får sånn rabatt på en til en 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 6, 2012 trur nypris på den va rundt 500kr . hos sulland i tromsø. fikk den da for 239,- tror ikke jeg får sånn rabatt på en til en Hva er Sulland ? Sjekket hos albjerk Bil her i Drammen, 1100 spenn.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 6, 2012 sulland er møller..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 6, 2012 Rart de har så forskjellig pris da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 6, 2012 ikke vet jeg:) men mener flere på forumet sa den var billig å... rundt samme pris som jeg fikk først rundt 500 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 6, 2012 ble det riktig med delenummert jeg ordnet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 6, 2012 Jøss, da må jeg sjekke igjen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 6, 2012 har ikke fått delan enda så. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 7, 2012 Lenge siden jeg hadde 9KV nå, men mener å huske at Ibiza Cupra-spoileren var unormalt billig, ja. Det rørte seg om 300 og noe kr med de vanlige klubbrabattene hos Møller:). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juli 9, 2012 ja noe i den duren. aner ikke orginal pris da jeg fikk god rabatt.. å har enda ikke fått den enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juli 13, 2012 (endret) Bestilte en selv nå.. 260kr inkl rabatt. Gjort noe feil første gang jeg.. Pris uten rabatt var 360kr.. Så den er ikke akkurat dyr... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juli 13, 2012 stemmer det! den e bra fin den spoilern! må bare få modda den på en gang da jeg har andre ting på bilen som må fikses,,, kræsja:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juli 23, 2012 Satt på i full fart. Må lage noe fester på siden og sånn... Så skal bilen skrus ned 3cm... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...