#1 Skrevet Juli 2, 2012 Klart å gjøre en svær blemme.. Var igang med å bytte noe vacuumslanger, og skulle ta den siste idag, som sitter under innsuget, og som går til toppen av dumpen. Den klarte jeg såklart å knekke.. Nå har jeg litt angst for åssen alternativer jeg egentlig har..? Noen med gode råd, eller.. Deler liggende?;p hihi Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 2, 2012 Orginal plastdump? Alternativ er å oppgradere til ny.. Biltema sin resirk gjør jobben godt bare husk å smøre opp stemplet med fett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 2, 2012 Resirk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 2, 2012 Det er en Forge ettlanna, er jeg 99% sikker på. Men det er tappen på innsuget som er knekt, ikke den på dump'en, sorry om jeg var uklar:) Under innsuget, på venstre side liksom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 3, 2012 Mener ikke å mase, eller noe, men bumper denne litt, er litt usikker på hva man kan få gjort, uansett må jeg få skrudd innsuget ut. Tenk hvis noen bare hadde hatt ett innsug liggende, uten å ha bruk for det? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 3, 2012 Da har jeg for første gang, skrudd ut ett innsug å! hehe Gikk ikke allverdens tid, brukte vel 1t30min, om jeg ikke tar jævli feil. Lagt ved noen bilder, så blir det lettere å vise hva som er greia. Er veldig redd for åssen valg jeg har, når jeg så hvordan plass, og åssen formen var der.. Er borre opp, gjenge, og nippel noe valg f.eks, med locktite? Eller forslag om hva som helst:p Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 3, 2012 Blei mye panikkposting av meg idag. haha Men sånn skjer når man liksom er midt oppi det, og ikke ser en løsning med en gang, men nå ser det hele mye lysere ut! Det var heldigvis bare en koppertipp, som var pressa neid der, så ved hjelp av M3 gjengetapp og skrue, noen muttere og en hylse, hadde jeg en avdrager, og nå er den ute. Så får jeg ta å dreie meg en ny en iløpet av kvelden, og vente på ny innsugspakning. Dette ender nok godt! Får vel ta en vask av den å, når jeg har den ute;p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...