#1 Skrevet Juli 2, 2012 wiren til å åpne panseret mitt har røket: gråter : noen med en god løsning på å få den opp igjen på? fikk et tips om å skru ned plata under motor også prøve og stikke henda oppimellom. er det en mulighet? det er jo jævlig trangt nedi der da tips mottas med MVH Ronny 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 2, 2012 Det er den beste muligheten egentlig:) Bruke en pinne eller noe;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 2, 2012 får ofre grillen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 2, 2012 Dette skjedde til meg inne i bilen på min Golf 4. Men min røyk ved håndtaken og tok sin vei opp i dekslet. Så det jeg måtte gjøre var og demontere til jeg fant den igjenn. Har din røket inne i motor rommet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 3, 2012 grillen er ikke noe stress og få av. men er jo to radiatorer i veien og dem går jo nesten helt opp til panseret den har nok røket eller hoppet av i motorrommet et sted. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 3, 2012 Det jeg har gjort på min to ganger har vært å løsne grillen, og så brukt en fastnøkkel til å løsne de tre mutterne som sitter på panserlåsen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 3, 2012 Prøve meg på grillen på min , men synes ikke det ble noe bedre siden radiator og klimakondensatoren tok så mye plass Jeg tok ned bunnplata , og laga meg en hjelpe pinne ( av konas gardin stenger ) Å det fungerte Nå har jeg 2.0 20V motoren da , mulig det er trangere på andre motorer , men synes det var ganske grei plass fra undersiden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 4, 2012 Er vel B6 dette, er flere med lik bil i lokallaget, så se om ikke en kan komme innom så du kan se hva du må gjøre for å komme til! Cabben er en 'B6', men egentlig mer lik B7, så det hjelper lite, dessverre.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 11, 2012 det funket utmerket med å pelle ned plata også stakk jeg en røre pinne fra jotun oppi LØST! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...