Anbefalte innlegg

Jeg skal til Sharif til helgen igjen og få meg noen nye sommerfelger til min A4 (96) sedan. Har sett litt på disse to felgene her, men jeg er litt usikker på hvem som kommer til å se bra ut. P.g.a veiene her oppe, så kan det være litt riski med 18" som jeg hadde tenkt meg først. Det blir i allefall 17". Hva mener folket der ute om disse felgene? Ville de blitt bra på en A4 og er det noen som aner pris på disse? Eller hvis det er andre felger som kanskje ser bedre ut på A4 sedan, så tips meg om det:) All tilbakemelding mottas med takk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal til Sharif til helgen igjen og få meg noen nye sommerfelger til min A4 (96) sedan. Har sett litt på disse to felgene her, men jeg er litt usikker på hvem som kommer til å se bra ut. P.g.a veiene her oppe, så kan det være litt riski med 18" som jeg hadde tenkt meg først. Det blir i allefall 17". Hva mener folket der ute om disse felgene? Ville de blitt bra på en A4 og er det noen som aner pris på disse? Eller hvis det er andre felger som kanskje ser bedre ut på A4 sedan, så tips meg om det:) All tilbakemelding mottas med takk.

Synest RS6 felgen er tøff når den blir stor. Eneste ulempen er at mange sier at kvaliteten ikke er noe særlig, og det er jo ikke no bra sammen med dårlig vei da. Vet om en som kanskje skal selge noen BBS felger, de får du ikke slått skjeve før du drar av veien!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.