#1 Skrevet Juli 2, 2012 (endret) Bilen, en a4 1,8t med AEB motor selges i deler etter utforkjøring og taking. Bilen er levert til huggingen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 2, 2012 hva skal du ha for motoren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 2, 2012 Du som taka på fredagen? Mvh Kim Rune 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 2, 2012 Du som taka på fredagen? Mvh Kim Rune Jupp, det var meg! hva skal du ha for motoren? Uhm, ikke alt for mye.. motoren har gådd 304tusen, regreim og clutchbytte for 4000 siden Og jeg vet ikke hvilken tilstand motoren er i nå, med tanke på at jeg lå på tak med motoren i gang i ca 4-5 minutter før jeg slo den av.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 2, 2012 kan du ikke gi meg en tilbakemld når du får sjekket den om mulig. interessert i komplett motor med motorledninsnett og hjerne. ordner frakt fra mo i rana selv. ca pris ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 9, 2012 (endret) Kan jeg gjøre! : ) skal prøve å få hentet den på onsdag, om ikke så blir det vell etter helgen, da jeg skal på Trænafestivalen! Lagt til etter 6 dager 17 timer: Ser ut som at motoren ikke er noe å samle på... bilen blir vraket i morgen : ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 9, 2012 Får jeg riktig pris så kjøper jeg motor uansett.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 9, 2012 Orsker ikke å plukke ut motoren selv Så du kan få hele bilen for vrakpant... Sent from my HTC Sensation XL with Beats Audio X315e using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 9, 2012 Har du bilder av bilen da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 9, 2012 Har du bilder av bilen da? Nederst på siden her http://www.vwaudi-club.no/forum/showthread.php?t=232047 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...