#1 Skrevet Juli 2, 2012 (endret) Som topic sier. Har fortsatt ulelyd fra bremser foran på min typ85 etter kalipperbytte. Nye skiver også. Nye glidere også montert. Sykt irriterende å kjøre med. Høres ut som gamle sykkelbremser, bare hele tiden. Blir litt bedre når jeg bremser, men den forsvinner ikke helt. EDIT: Problem Løst. Bremseskjold tok i skiver 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 25, 2012 Har selv dette problemet med min bil, kjøpte den med nye bremser. Hvordan løser man problemet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 25, 2012 sitter fjørene til caliperene der da? hylelyden er jo i teorien bare en infernalsk vibrasjon som vi oppfatter som høyfrekvent piping bør alltid rengjøre glideflater og ha på litt koberfett, slik at klosser glir lett, samt bruke fjørene som følger med klossene (evt kjøpe et monteringssett) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...