#1 Skrevet Juli 2, 2012 Har en Golf Mk2 1.8L som skal vekk. Planen var at den skulle i en Golf eg har, men ble ikke noe av. Eg fikk den i januar, februar. Den er ikke startet mens jeg har hatt den. Forje eier sa den var startet sist sommeren 2011. Den skal ha gått ca 160 000. Må hentes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 4, 2012 Ingen som kunne tenke seg denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 7, 2012 Det bør være noen med Einser med traurig 1,5 som bør se sitt snitt til å hente denne. Med 4S/4T-kasse blir det slutt på 3500/min i 100 km/t også. Med ombygging til elektronisk tenningsanlegg (til nød flytte over fordeleren til 1,5'en og fortsette å kjøre med stifttenning), nytt girkassefeste og to giroverføringer er hele suppa bolt in:). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 12, 2012 Jeg vil gjerne ha den. Da kan passaten gå fra 1,3 og 55 hk til 1,8 og 90 hk. Kan hente i neste uke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 12, 2012 Jeg vil gjerne ha den. Da kan passaten gå fra 1,3 og 55 hk til 1,8 og 90 hk. Kan hente i neste uke. Passaten har vel rettstilt motor, så da passer vel ikke girkassen ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 12, 2012 Passaten har vel rettstilt motor, så da passer vel ikke girkassen ? Nei, men motoren er vel lik? Kan jo prøve iallefall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 12, 2012 Nei, men motoren er vel lik? Kan jo prøve iallefall. For all del, tenkte jeg bare skulle nevne det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...