#1 Skrevet Juli 2, 2012 Har et sett med BBS motorsportfelger som jeg skal selge. Disse er orginale så vidt jeg vet 7.5"x16" ET42 Dekk: falken 205/40?-16. ca 7mm mønster igjen Pris 4000.- Bud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 5, 2012 Noen som skal fra Molde til Narvik.. ?? Eller Oslo, har gratis frakt fra Oslo og hit... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 6, 2012 Kan alltids få de til oslo for en billige penge. Kanskje allerede på lørdagen, da en kompis kanskje skal neover. Evnt koster det under 1000kr å sende i posten. Sender 2+2. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 14, 2012 Solgt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 14, 2012 Har de enda ja! Bud på 4000kr ink porto pr. dags dato 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 15, 2012 Du har PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 23, 2012 Har disse enda om noen vil ha! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 16, 2012 Er to som ikke ha penger som vil kjøpe, men går til førstemann med penger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 27, 2012 Har du disse endå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 27, 2012 Det har jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 28, 2012 Dette er vel ikke ekte BBS vel..? Staar det BBS paa utsiden av felgen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 28, 2012 Hvor skal det stå på de da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 28, 2012 Det skal stå BBS mellom eikene, på den samme kanten som ventilen e på Men skriften som "motorsport" e skrevet med e vel også litt annerledes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...