#26 Skrevet Juli 3, 2012 hva med passat.. eks : http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=221114 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juli 3, 2012 Kan ikke den bare trekke 1800? Sett på Passat og den jeg så på kunne ihvertfall det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juli 3, 2012 A8 er jo stor, rommelig bil, men quattro, automat og kan trekke 2.2 tonn, vurdert det? Jeg er hvertfall kjempefornøyd med min Edit: Blir vel kanskje for gammelt for deg i den prisklassen du tenker, men så ikke noe om det i førstepost. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juli 3, 2012 passat 4motion kan trekke 2.000kg mener både 140 og 170 hk diesel kan trekke det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juli 3, 2012 passat 4motion kan trekke 2.000kgmener både 140 og 170 hk diesel kan trekke det. Stemmer, http://www.volkswagen.no/no/no/Modeller/Ny_Passat/Tekniske_hidden.detail.1.5.html Gjelder nybil, da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juli 3, 2012 Kjøpte en ny Passat 2.0 TDI 4 motion R-Line i 1010,den kunne dra 2 tonn og var en kjempe god bil å kjøre ikke mist på glatt føre,Støysvak var den også med den nye Common Rail motoren som kom på Passaten det året.,savner den bilen.Ble solgt på grunn av hus kjøp.Kan absolutt anbefales. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Juli 3, 2012 hadde en 2007 140hk 4 motion, gikk veldig flott å dra campingvogna:) kabe 720. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Juli 12, 2012 Madammen har en Tiguan nå, så jeg kan jo komme en tur ut en dag, så kan du teste med barnesete og bagasje og hele pakka om du vil:) Den kan trekke 2,2T Petter H var ute med sin Tiguan og vi har bestemt oss for å gå for Tiguan. Mye fine egenskaper som jeg er giret på. Nå må jeg bare finne en bil med rett pris og utstyr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Juli 12, 2012 A8 er jo stor, rommelig bil, men quattro, automat og kan trekke 2.2 tonn, vurdert det? Jeg er hvertfall kjempefornøyd med min Edit: Blir vel kanskje for gammelt for deg i den prisklassen du tenker, men så ikke noe om det i førstepost. Som du skriver blir bilen for gammel og lang KM. Men bilen er jo helt konge, skulle gjerne hatt enn A8. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Juli 12, 2012 Tiguan er en veldig fin bil hvis du klarer deg med den størrelsen. Da er det bare å begynne letingen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...