#1 Skrevet Juli 3, 2012 (endret) ønsker diverse deler til min 98 b5 avant - bakluke (kjøpt) - venstre bakdør (kjøpt) - venstre framdør (kjøpt) - 3 eika ratt (kjøpt) - facelift baklykter - facelift framlamper (evnt gamle typen) - frontfanger helst facelift - list på dashbord, den lange er en kjempefordel hvis delene er sølv met. men ikke et must. ta kontakt på 90990118 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 11, 2012 fremdeles på delejakt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 12, 2012 Tror jeg har begge de venstre dørene liggende og muligens bakluke, dog i blå met. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 22, 2012 strøken framfanger er jeg fremdeles på jakt etter. samt baklys. facelift eller gamle typen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 31, 2012 ingen som har framfanger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...