Går det å skru av belte alarm i Caddy 2011 modell ?

Anbefalte innlegg

Noen som eventuelt vet hvordan dette kan gjøres på en 2011 Caddy ?.

Ser bare ut som man kan velge noe som "group 1..4" - default er 4, og den aksepterer bare 1 som alternativ, uten at den hjalp å slå av alarmen.......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette er helt sikkert ikke likt, men på min fiat scudo 2011modell så nappa jeg bare av pluggen til vasleren under sete, da holdt den kjeft. og maser ikke med lys eller noe

kan jo være noe likt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller du kan kjøpe et slikt beltefeste, som du setter ned i beholderen fra ebay.. samme opplegg som vanlig belte, dog du slipper å dra med selen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette er helt sikkert ikke likt, men på min fiat scudo 2011modell så nappa jeg bare av pluggen til vasleren under sete, da holdt den kjeft. og maser ikke med lys eller noe

kan jo være noe likt?

mulig, skal ta å sjekke det ut :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det ikke bedre å bare være trafikksikker å kjøre med belte på?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det ikke bedre å bare være trafikksikker å kjøre med belte på?

Har ikke noe med det å gjøre - kjører forsåvidt alltid med belte - men det hender man kanskje vil flytte bilen noen meter, og er man "uheldig" å kommer over 15-20km/t så gir jo ikke denne plingingen seg selv om man står helt i ro.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å kommentere den, det er mange yrkessjåfører som kjører rundt i en slik bil, nettopp i nabolag o.l med kunde på tråden for å finne frem, da er den beltevarsleren veldig irriterende og ha i bakgrunnen, både for meg og kunden.

Forøvrig går beltet på automatisk med en gang jeg skal ut på veien.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå driver jeg med Skoda, men da det meste på de er jo VW så vil jeg tro du har samme mulighet til å kode bort dette.

VAS-tester som blir brukt da:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glemte å oppdatere denne - men fant ut av det, var bare å "scrolle" seg nedover under "long coding helper" til "Byte 1" viser, da får man en "option" om å slå av denne alarmen :)

VAG-COM ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å kommentere den, det er mange yrkessjåfører som kjører rundt i en slik bil, nettopp i nabolag o.l med kunde på tråden for å finne frem, da er den beltevarsleren veldig irriterende og ha i bakgrunnen, både for meg og kunden.

Forøvrig går beltet på automatisk med en gang jeg skal ut på veien.

samme greia her, beltet er alltid på :) men når jeg kjører mellom skap i samme gate så er det ikke bått støtt den sitter på om det er kort imellom

og da skriker bilen HØYT om at beltet ikke er på. eneste løsning da er og stoppe bilen og åpne døra :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er jo i veien hver gang du skal sette i det ekte beltet, bedre å deaktivere varsel da spør du meg....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.