#1 Skrevet Juli 3, 2012 Kan være med feil eller mangler dersom det gjenspeiles i prisen. Foretrekker dog en fullt fungerende med kvittering 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 3, 2012 Har en 4, sort, 16gb. av/på knapp fungerer ikke og litt sprekker på bakdeksel. ca 1200,- tenkte jeg kanskje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 3, 2012 Har en 4, sort, 16gb. av/på knapp fungerer ikke og litt sprekker på bakdeksel. ca 1200,- tenkte jeg kanskje Tror du feilen på av/på-knappen skyldes skadene på telefonen? Hvis det kun blir snakk om å bytte noen deler er det jo overkommelig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 3, 2012 Sprekken bak kom 1 uke etter kjøp av mobilen. Så den har ingenting med deffekt bryter. Slik jeg har lest meg fram til så må ladeporten vistnok byttes når a/på bryteren ikke fungerer på disse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...