#1 Skrevet Juli 3, 2012 Har nettopp kjøpt en A4 1,8 TQ. Ved bånn pådrag så kutter den (hakker) ved ca 4000 rpm. Er verst på 3 gir. Og klarer ikke mer en 5000 rpm. Har testet den. Men ikke kommet fram noen feilkoder. Noen som kan peke meg i riktig retning her? Kan dårlige plugger forårsake dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 3, 2012 blir den dårligere når du kjører litt? er veldig likt det jeg sliter med på min. har bytta plugger på min uten at det hjalp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 3, 2012 Nei, virker som det er likt hele tiden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 3, 2012 prøv plugg, coil eller tenningsmodul 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 3, 2012 (endret) Var det jeg tenkte. Er det lurt å kjøpe andre plugger enn orginalt når den er chippa? Eller spiller ikke det noen rolle? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 4, 2012 Om du kjører med kutt en liten stund vil den få tid til å registrere feilkode. Misfire Hadde samme problemet selv, skiftet coilstakene. Etter det ble problem borte ! (utrolig nok) Prøvde diverse coiler (da med samme coilstakene ) Prøvde også nye plugger og tenningsmodul uten hell Mvh Kim Rune 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 4, 2012 Var det jeg tenkte. Er det lurt å kjøpe andre plugger enn orginalt når den er chippa? Eller spiller ikke det noen rolle? orginalt funker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 14, 2012 Nå har jeg bytta plugger, coilene, lånt en annen teningsmodul er det vel. den som sitter på luftfilter boksen. Og den kutter fortsatt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 14, 2012 målt bensintrykk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 14, 2012 Nei. Får sette det opp på lista. Kan det være noe med at den er chippa? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 14, 2012 Coilstakene er fortsatt de samme? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 14, 2012 Har den funket som den skal etter den ble chipet? Hadde samme problem med litt feil map på min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 14, 2012 Tok hele coilen med hylsa fra en annen bil. Hjalp lite. Har ikke eid bilen lenge. Regner med at den har funka med chipp. Fikk ikke noe annen beskjed da jeg kjøpte den. Bilen har stått i hvertfall 2 år før jeg kjøpte den. Skjer ting når biler blir stående. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 20, 2012 (endret) start enkelt med nytt bensinfilter, samt sjekk at det kommer fram nok bensin. du kan jo også høre med de som chippa bilen om recheck på chip 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 20, 2012 Har du prøvd å teste LMM? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...