#1 Skrevet Juli 3, 2012 Hei! Noen her som veit hvor peilerpinnen til giroljen på en Audi A8 96-mod er? Har leita meg halvt ihjel både på nett, i motorrommet og i brukermanualen som fulgte med bilen etter peilerpinnen, men finner den ikke noe sted! Håper noen erfarne sjeler her inne kunne gitt meg en pekepinn på hvor den er! Takker for svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 4, 2012 Det var ikke peilepinn på min 00 A6. Der fant en ut av oljenivået når giroljen var 35 grader, og en løsnet på bunnpluggen, da skulle det dryppe olje. Var det for mye, da rant det, og riktig nivå var når det begynte å dryppe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 7, 2012 Haha, okei! "Når det blåste hardt i fra sør og kua sprang over veien, da var det vår!" Litt gammeldags kjærringråd over det der! Men ingen som veit av en enklere måte enn å trikse med termometer og bruke bukk og div for å finne ut av oljenivået i automat-kassa? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 8, 2012 Bruk VAG-Com for å lese av temp på olja..... Det er den prosedyra over som er rette måten.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...