Billigst på frakt av felger

Anbefalte innlegg

Hei,

Mulig dette ikke blir helt passende i forhold til kategori, flytt gjerne hvis det plasser bedre en annen plass.

Hvem er billigst når det gjelder frakt av felger i Norge? Larvik - Stavanger i dette eksempelet.

Mvh

Rune

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gå på finn/oppdrag og skriv hva du vil så får du noen gode tilbud på mail.

Jeg gjorde dette og fikk felger med dekk fra Oslo-Bergen for 880.- mener jeg det var!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker! =)

EDIT: Done.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Normalt er det ganske billig med Bring fra terminal til terminal, det er innhenting og utkjøring som normalt koster penger.

Normalt får man sendt 4 hjul for ca 600kr inkl mva, og jeg syns nesten det skal godt gjøres å få noe som helst for noen hundrelapper i dagens samfunn. :)

I ditt tilfelle er det da terminal i Stokke, og i Risavika i Stavanger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk for tips.

Får se om jeg får kontakt med selger og hva han er villig til å gjøre. Hente de i Risavika er iallefall ikke noe problem for meg! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sørg for at de blir meget godt innpakket. 3 av 3 sett jeg har mottatt har vert skadet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilke transport har du benyttet deg av Geir?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De fleste samlaster jo gods, så emballering er en fordel uans mener nå jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pakk to og to felger/hjul sammen og send "egenemballert norgespakke" med posten. 340 kr per pakke, og da kan du hente de på postkontoret :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sendte nettopp 4 felger med posten. Teipa 2 og 2 esker sammen. Kom på 510 kr for alt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ganske rimelige fraktpriser dette, men nå har posten rota bort to av felga mine, så blir kanskje ikke så rimelig allikevel :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.