#1 Skrevet Juli 4, 2012 Hei, Mulig dette ikke blir helt passende i forhold til kategori, flytt gjerne hvis det plasser bedre en annen plass. Hvem er billigst når det gjelder frakt av felger i Norge? Larvik - Stavanger i dette eksempelet. Mvh Rune 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 4, 2012 Gå på finn/oppdrag og skriv hva du vil så får du noen gode tilbud på mail. Jeg gjorde dette og fikk felger med dekk fra Oslo-Bergen for 880.- mener jeg det var! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 4, 2012 Takker! =) EDIT: Done. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 4, 2012 Normalt er det ganske billig med Bring fra terminal til terminal, det er innhenting og utkjøring som normalt koster penger. Normalt får man sendt 4 hjul for ca 600kr inkl mva, og jeg syns nesten det skal godt gjøres å få noe som helst for noen hundrelapper i dagens samfunn. I ditt tilfelle er det da terminal i Stokke, og i Risavika i Stavanger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 4, 2012 takk for tips. Får se om jeg får kontakt med selger og hva han er villig til å gjøre. Hente de i Risavika er iallefall ikke noe problem for meg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 4, 2012 Sørg for at de blir meget godt innpakket. 3 av 3 sett jeg har mottatt har vert skadet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 4, 2012 Hvilke transport har du benyttet deg av Geir? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 4, 2012 De fleste samlaster jo gods, så emballering er en fordel uans mener nå jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 6, 2012 Pakk to og to felger/hjul sammen og send "egenemballert norgespakke" med posten. 340 kr per pakke, og da kan du hente de på postkontoret 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 8, 2012 Sendte nettopp 4 felger med posten. Teipa 2 og 2 esker sammen. Kom på 510 kr for alt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 9, 2012 Ganske rimelige fraktpriser dette, men nå har posten rota bort to av felga mine, så blir kanskje ikke så rimelig allikevel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...