#1 Skrevet Juli 4, 2012 Etter monteringen av nytt xenon kit i tåkelysene tenner de ikke. Jeg hadde xenon før også, men fikk feilmelding at de var defekte. etter er stund lyste ingen av dem, så nå har jeg som sagt montert to nye tennere og pærer, men ingen av dem lyser. Jeg testet direkte på batteriet å da lyste det, men ikke når jeg har det koblet til brytertren. Hva kan være feilen med dette? hvordan kan jeg løse det? Mathias 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 4, 2012 Etter monteringen av nytt xenon kit i tåkelysene tenner de ikke. Jeg hadde xenon før også, men fikk feilmelding at de var defekte. etter er stund lyste ingen av dem, så nå har jeg som sagt montert to nye tennere og pærer, men ingen av dem lyser.Jeg testet direkte på batteriet å da lyste det, men ikke når jeg har det koblet til brytertren. Hva kan være feilen med dette? hvordan kan jeg løse det? Mathias Spenning, spenning, spenning...... Sjekk at du har full spenning inn på xenonkitet fra de originale tåkelyskablene. Som jeg har skrevet i en annen tråd om tåkelys, så kan det hende at spenningen er nedjustert noe = probemer med enkelte ettermonterte xenonkit. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...