#1 Skrevet Juli 9, 2012 (endret) Selger et komplett luft til vann intercooler kit. Ble kjøpt inn til G60`en, men bilen ble desverre solgt før jeg fikk montert det. kan lett monteres i alle biltyper. kostet meg nytt 3500 inkl frakt+toll. Ligger ferdig pakket i eske,klar til frakt. Selges kr: 2500+frakt ta kontakt via forum eller på tlf: 99521559- Selges i bergen området følger med: -intercooler -Radiator -Vifte til Radiator 12v -slange -pumpe 12v -Div fittings tar også imot bud:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 16, 2012 (endret) fikk en privat melding av en her, men fikk feilmelding når jeg prøvde å svare. Legger derfor inn svaret her:) Heisan:) jo, kjøpte det på frozen boost for ca 2 år siden, skulle bruke det på en passat G60 jeg hadde, hadde vært lett å instalere det mellom G-lader og innsug med 2 albuer i silikon. Solgte desverre Passaten før det ble forsøkt montert, har lagt i en eske siden. her er linken til intercooleren, holder til 350hk ifølge denne siden:) Bare å spørre vist du lurer på noe:) http://www.frozenboost.com/product_info.php?cPath=218&products_id=220&osCsid=5ff7d059a04bda278baef0d1c1fee020 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 3, 2012 solgt!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...