Begge framhjulene er slitt på innsiden, hjelp?

Anbefalte innlegg

Hei, saken er det at på min a4 b5 var på forstillingskontroll for 5000km siden.

 

grunnen var at jeg hadde senka bilen. hadde også HELT nye dekk round baut.

 

I dag så fant jeg ut at ene mansjetten min er ødelagt. men samtidig som jeg ser det så ser jeg at begge framhjulene mine ikke har noe mønster igjen innerst?...

 

Er det verkstedet som har tulla med justering? : bh :

 

Jeg kjører ikke fort eller hardt så syns det er rart.

 

noen som har noen formening om dette ?

 

på forhånd takk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hørs ut som om spissinga ikke er bra. Du har riktig lufttrykk i dekka ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du papirene fra hjulstillingskontrollen? Det har vel skjedd at de stiller inn hjulstilling etter feil bil feks..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Senket mulitilink er vel kjent for å slite på innsiden pga lite justeringesmuligheter?

Men ta en titt på papirene først å fremst.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lufttrykket skal være bra ja!

 

bilen er ikke skamsenka akkurat så vil ikke tro at det skulle ha så mye og si.

 

MEN så på papiret nå ( se vedlegg )

 

Men det står A4 2001 B6/B7 på papiret. kan det ha noe med saken og si?

 

jeg sa til de på verkstedet at det var Audi a4 B5 ikke b6 som det kunne forveksles med PGA reg dato.

20120704_213834.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det der så jo egentlig ganske greit ut. Er ikke noe skruer som har løsnet eller noe foringer som er ødelagt... Ryker en foring eller er dårlig så vil det i mange tilfeller slite ganske mye dekk på innsiden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke sikker , bytte alle bærearmer før forstillingskontrollen så. Men de har jo registrert bilen min som B6 når det er en B5. Har det mye og si ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan ha litt å si, men merkelig at det skal slites sååå fort. Er det store felger og lavprofil du kjører på? Er jo ikke mer enn litt slakk i et endeledd på styringa som skal til, så slites det kjempefort med store hjul og lite og myk gummi.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke sikker , bytte alle bærearmer før forstillingskontrollen så. Men de har jo registrert bilen min som B6 når det er en B5. Har det mye og si ?

 

Nah, tviler på det har så mye å si.. det stiller bare maks og min verdier.. Ser du på de aktuelle verdier så er ikke de så galne uansett hvilken bil du hadde hatt. Hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei. Syns bare det er rart at det skal være så slitt. Ikke minst ufattelig irriterende.

 

Kjennes ikke ut som det er noe slakk men skal høre med verkstedet i morgen og se om jeg blir noe klokere på det !

 

Anyway, tusen takk for rask respons kara !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du har utnyttet bilen med skikkelig understell og dekk til å kjøre fort i svingene så slites dekkene ofte mye på innsiden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke kjørt uvanlig ført eller hardt i svingene.

 

Verkstedet skulle gå over forestilling igjen og sjekke. De tror det kan være maskinen de har brukt som ikke var helt i orden.

Mente de på...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.