#1 Skrevet Juli 4, 2012 Har i dag montert S6 leds på bilen og har litt problemer med å finne ut av koblingen her ... er 3 kabler ut fra lampene , rød(+) svart(-) som er koblet på pluss og minus på kontakten til tåkelyset , men så er den et blå kabel til ... noen som aner hvor denne skal kobles ? Jeg får nå bra lys i lampene så lenge tenningen står på , men så fort jeg starter bilen blir de svakere og flimmrer litt , så regner da med at det er denne siste kabelen jeg da må koble et sted ... Noen som kan hjelpe meg med dette ????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 4, 2012 Blå kobles vel bare sammen med den andre på plus? Morten gjorde det på sine mener jeg. Send en om og hør:) Morten kløw altså. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 4, 2012 Vet han har koblet 2 kabler sammen og en for seg selv ihvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 4, 2012 to av de skal ha + og en minus pin 1 skal ha minus og 2 og 3 pluss,står nr på kontakten hva som er hva slags pin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 4, 2012 Vet han har koblet 2 kabler sammen og en for seg selv ihvertfall. to av de skal ha + og en minuspin 1 skal ha minus og 2 og 3 pluss,står nr på kontakten hva som er hva slags pin Hmmmm , var dette jeg trodde først også , koblet det slik ... men da fikk jeg ikke lys i det hele tatt ... men da prøvde jeg ikke å starte bilen , kanskje det da var derfor de ikke lyste da ???? Hmmm får teste litt i morra å se hva jeg finner ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...