Haster !!! Kobling Av S6 leds

Anbefalte innlegg

Har i dag montert S6 leds på bilen og har litt problemer med å finne ut av koblingen her ... er 3 kabler ut fra lampene , rød(+) svart(-) som er koblet på pluss og minus på kontakten til tåkelyset , men så er den et blå kabel til ... noen som aner hvor denne skal kobles ?

Jeg får nå bra lys i lampene så lenge tenningen står på , men så fort jeg starter bilen blir de svakere og flimmrer litt , så regner da med at det er denne siste kabelen jeg da må koble et sted ...

Noen som kan hjelpe meg med dette ?????

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blå kobles vel bare sammen med den andre på plus? Morten gjorde det på sine mener jeg. Send en om og hør:) Morten kløw altså.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet han har koblet 2 kabler sammen og en for seg selv ihvertfall.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

to av de skal ha + og en minus

pin 1 skal ha minus og 2 og 3 pluss,står nr på kontakten hva som er hva slags pin

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet han har koblet 2 kabler sammen og en for seg selv ihvertfall.

to av de skal ha + og en minus

pin 1 skal ha minus og 2 og 3 pluss,står nr på kontakten hva som er hva slags pin

Hmmmm , var dette jeg trodde først også , koblet det slik ... men da fikk jeg ikke lys i det hele tatt ... men da prøvde jeg ikke å starte bilen , kanskje det da var derfor de ikke lyste da ????

Hmmm får teste litt i morra å se hva jeg finner ut

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.