Anbefalte innlegg

Hei. Har en A4 b5 1.8 som fjusker, og det hender at den stopper hvis jeg tar inn clutchen.

Noen som har vært borti dette?

M.v.h

Stian Engebakken

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hatt samme problemet på min.

Var en vacum slange som var morknet opp, og LMM var halv død.

Vanvittig irriterende i lyskryss etc :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ofte slangene under gass-spjeldet som har morknet. Dette er en drittjobb for å være ærlig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, får ta å sjekke litt jeg da:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har prøvd å se på slanger men har ikke sett noen morkne enda.

Har også prøvd startgass på slangene men merket ikke noe forskjell.

Er det ikke sånn at motoren skal ruse seg hvis man sprayer startgass på en innsugsslange som er sprekt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er fuskingen? At den dør når du trår inn clutchen kan jo rett og slett være gasspjeldet som er skittent. Min døde også fra tid til annen når jeg tråkket inn clutchen. Byttet over til gasspjeldet fra delemotoren i garasjen, og problemet var borte. Var masse møkk i det gamle, så det kan være forklaringen.

Er uansett ikke så altfor mye jobb å få ut spjeldhuset, om du må det. Ekspansjonstanken skrur løs og skyves litt til side. Luftslangen fra LMM til spjeldet må/bør man ta vekk for å komme til de fire umbrako-skruene i spjeldet, og en del andre minder luft- og vannslanger. Setter du av en time til å skru den ut, så har du plenty med tid.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk for svar. Skal prøve det i ferien.

Dette skjer av og til, trenger ikke å skje hver dag.

Det hender at motoren dør når jeg tråkker inn clutchen når jeg kjører, og hvis den står lenge på tomgang så plutselig ned og opp igjen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.