Klarte å lage kortslutning når jeg byttet en pære, hvordan bytter jeg sikringen?

Anbefalte innlegg

Hei,

Skulle bytte pæren under døren på bilen i dag og presterte å lage en kortsluttning som gjorde at alt kupelys forsvant, samt at fjernlåsing av bilen ikke går lengre (har ikke sjekket om det er mer som ikke virker) Noen som vet hvilken sikring jeg trenger og hvordan jeg bytter den? Har en 2003 Passat B5.5 TDi

Mvh

Rune

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åpne førerdøren, ta bort dekselet på siden av dashbordet, finn frem brukermanualen, finn nr på sikring som hører til kupélys, bruk den hvite klypa til å dra ut sikring med rett nr (står nummerering på dekselet du tok av), bytt sikring med ny fungerende, sett på plass dekselet og du er en happy camper :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det stod ikke noe i manuelen om hva som var sikringen til kupelyset, det kortet som var på innsiden av dekselet klarte jeg heller ikke å finnet tegnet for kupelys.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VW-Fuse-Diagram.jpg

Sikring nr. 14?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, sikring nr 14 :) Tusen takk!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.