#1 Skrevet April 24, 2005 http://www.leenks.com/link13682.htm kansje postet før ikke vet jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 24, 2005 rått... det hadde vært utrolig morro å kjørt cup med noe sånt... hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 24, 2005 rått... det hadde vært utrolig morro å kjørt cup med noe sånt... hehe Jeg tror det kreves litt erfaring for å styre den djevelskapen der. Der jeg kjører holder det lenge med 9 hk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 24, 2005 Fett leketøy, men hadde vel vurdert å hatt på skinndress eller.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 24, 2005 så ihverfall sinnsykt rått ut tror åsså jeg hadde tatt på meg andre klær.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 24, 2005 Har et lignende prosjekt på gang... ;-) Men det tar litt tid å bygge. Kommer til å ha 10-15 Hk mer enn Gixxerkart'en! Gleder meg.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 24, 2005 Har et lignende prosjekt på gang... ;-)Men det tar litt tid å bygge. Kommer til å ha 10-15 Hk mer enn Gixxerkart'en! Gleder meg.... kult har du flere bilder?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 24, 2005 Har noen vel... Har bare rukket å forlenge ramma foreløpig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 25, 2005 Hvis noen andre vil påbegynne samme greia bare i langt råere utgave har jeg perfekte motoren på handen Motoren er '98 rotax 800cc med 155hk originalt, hvor mye den gir med T28 A/R .48-snella aner jeg ikke, men det er MER ENN NOK, maxet glatt den snella... Opprinnelig henta fra en Ski-Doo MachZ. Omtrent nybygget med keramiske coata, smidde stempler i 0.004 underbore (for å hindre oppboring og samtidig senke kompresjonen bittelitt), shotpeena råder og CXv veiv. Volvo trykkladbar 'gasser (fra B21AT), helsmidd plenum, MSD tenning. Alle lagre er nye F1 Black bearings fra FTech. Send pm så får dere kontaktinfo til eier 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...