#1 Skrevet Juli 5, 2012 Hovedsaklig komplett interiør, grå velour... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 6, 2012 takluke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 6, 2012 takluke? Er takluke på den ja, men tenkte å beholde taket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 7, 2012 skulle hatt dem to bakerste stolpedekslene hvis dem er av besj farge..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 8, 2012 skulle hatt dem to bakerste stolpedekslene hvis dem er av besj farge..? De er grå... tenke å beholde dem i banebilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 9, 2012 Sentrallås? Trenger noe så latterlig som det stykket som sitter på baklukelåsen som staget til aktuatoren festes på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 9, 2012 Sentrallås? Trenger noe så latterlig som det stykket som sitter på baklukelåsen som staget til aktuatoren festes på. Jeg har koblett vekk vakum, men jeg må ha så jeg får åpnet luka, vet ikke helt om jeg trenger den delen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...