Montere cupraleppe på a4 b5 facelift?

Anbefalte innlegg

Hei.

Trenger hjelp til å montere cupraleppe på bilen, noen som har en DIY?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kapp av de tappene på midten slik at de passer med underdel av fanger. Ikke kapp for mye, prøv deg frem.

 

Bruk karosseriskruer til å feste den med. Begynn på midten og bruk eventuell varmepistol på den for å forme den slik du vil ha.

 

Kapp så av eventuell lenge som blir til overs ved hjulbuen. Veldig enkelt. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kapp av de tappene på midten slik at de passer med underdel av fanger. Ikke kapp for mye, prøv deg frem.

 

Bruk karosseriskruer til å feste den med. Begynn på midten og bruk eventuell varmepistol på den for å forme den slik du vil ha.

 

Kapp så av eventuell lenge som blir til overs ved hjulbuen. Veldig enkelt. :)

 

Takker å bukker

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kapp av de tappene på midten slik at de passer med underdel av fanger. Ikke kapp for mye, prøv deg frem.

 

Bruk karosseriskruer til å feste den med. Begynn på midten og bruk eventuell varmepistol på den for å forme den slik du vil ha.

 

Kapp så av eventuell lenge som blir til overs ved hjulbuen. Veldig enkelt. :)

 

Evt. kappe til fanger i forhold til i fanger for de tappene(hvis du er villig til og ofre fanger'n :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg monterte dette nylig på en A4 b5 med s4 fanger.

Utrolig enkelt egentlig. Kapp av tappene i midten til ønsket lengde (høyden på lippa)

sentrer lippa, skru den fast med 2 skruer mitt på. Så tar du å skrur 1 og 1 skrue mot enten høyre eller venstre slik at du former lippa langst fangeren mens du skrur den fast.

Kapp av kantene på lippa om den er for lang for bilen den skal på.

 

Etter dette tar du bare å måler anstanden fra flapp tingene der du skrur den fast og ut til spoileren og skrur likt på andre siden. Selv brukte jeg rustfrie umbraco bolter og låsemuttere fra biltema kontra vanlige karroseri skruer

Ble vel 18? skruer totalt

 

Kan sikkert gjøres på 50 andre måter også men dette fungerte bra for meg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.