#1 Skrevet Juli 5, 2012 (endret) Har noen polerte Low Hex Caps liggende som jeg ikke har bruk for. De passer BBS RM HBO 950,- Ingen skambud Ring eller send SMS på 47487450 eller send PM her på forumet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 6, 2012 58mm eller 72mm gjenger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 6, 2012 (endret) 58mm eller 72mm gjenger? Sjekker ikveld :-) Lagt til etter 9 Hours 34 minutes: Kan se ut som om de bare passer til RM? Slik ser de ihvertfall ut under: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 11, 2012 500 pluss frakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 11, 2012 500 pluss frakt Har hatt de liggende i skapet i flere år nå, og for den prisen kan de nok ligge i skapet litt til tenker jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 11, 2012 (endret) Hehe,Tenkte meg d ja;)800 pluss frakt da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 13, 2012 950 og forhåndsbetaling, så tar jeg frakta. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 16, 2012 Ser ikke ut til at intresenten over er intressert alikevel, så disse er fremdeles til salgs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 3, 2012 Samler fremdeles støv... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...