#1 Skrevet Juli 6, 2012 Hei, har ett aan ledningsnett med tilhørende motor som var tatt ut av en s4 og skal inn i en typ 85.. Men alle rele og sikringer er borte og sitter litt fast, hvilke releer skal hvor og hvilke delenr har desse? Trenger bare nok til å starte motoren da dette skal være banebil og resten av det som trenger strøm kobler jeg opp selv utenom ledningsnettet. Håper mange har mange gode svar. Mvh Michal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 10, 2012 Noen som har svar til meg? :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 16, 2012 Bump :-D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 16, 2012 Har en typ85 coupe quattro som det sitter igjen AAN ledningsnett i. Det enkleste er nok at jeg tar meg en tur dit den står og ringer deg mens du har nettet ditt foran deg hvis alt er plukket fra hverandre:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 16, 2012 Jeg har diverse koblingskjema til S4 C4 liggende på pdf. Send meg mailadressen din, så skal jeg sende det jeg har. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...