#1 Skrevet Juli 6, 2012 Tenkte jeg skulle få lagt solfilm på de 5 bakerste rutene på A6'en min. Har hørt med City bilpleie her på hamar, men de skulle ha nesten 7000,- for å gjøre det!? Synes dette kanskje blir litt dyrt Noen som vet om andre firma som gjør en like bra jobb, men for litt mindre penger? Evt. om noen her inne tar det på seg, og kan garantere bra resultat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 6, 2012 Holms i lillehammer da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 6, 2012 Poleringskongen i Hunndalen. http://www.poleringskongen.com/vi-tilbyr.asp?id=42 Vacn medlemmer har vel 20% rabatt tror jeg(?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 6, 2012 Holms skulle ha 7000,- de også... Var visst veldig mye jobb for å få ut rutene Men takk for tipset! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 7, 2012 poleringskongen er knall flinke! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 8, 2012 swisswax på lillehammer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 8, 2012 autoclean på elverum 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 25, 2012 Kai Leonardsen fra hedmark. Husker ikke hva slags firma han jobber gjennom,men han er kjempe flink Han kom til meg og la på alle rutene på a4'n,betalte 4500kr. Han var hos meg ifjor også og la på framrutene på 200sx min for 1200kr. Han er flink,billig og effektiv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 15, 2012 Riis bilglass lillehammer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 16, 2012 Kai Leonardsen / Scandinavia Solfilm la på min Golf 5 nå i ferien, effektiv og billig! Han kom dit bilen min stod og monterte der, knall resultat. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...