Vaske / rense interiør knapper

Anbefalte innlegg

Heisann folkens. Trenger et lite tips her.

Hvis man kjøper en b5 av en fyr som liker å drikke cola-bokser. Og benytter den koppholderen som er kjempe fint plassert over alle knappene i midten av dashen, så er det en relativt stor sjanse for at det noen ganger søles litt.

Dette er mitt tilfelle.

Trenger å få vasket / renset knappene.

Det er per slik at knapper som ikke regelmessig har blitt brukt av forrige eier er veldig seig.

Trykker jeg inn noen av disse knappene så må jeg stresse og pelle dem ut igjen med en nål e.l.

Noen tips til hvordan dette løses?

Jeg regnet med det går å bare få tak i noe på sprayboks også fyre på, tørke masse og trykke på alle knappene, så ble alt bra.

Men vet ikke hva jeg skal bruke. Må jo passe på at det er noe som ikke tar plasten, teksten på knappene, og noe som ikke leder strøm så jeg slipper å kortslutte hele greien.

Dette er facelift klima typen med 2din original spiller. Alt er seigt :S

Takker for svar!

Andreas

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Citrusrens?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Citrusrens?

Selger dem dette fremdeles? Trudde dem plutselig ikke fikk lov til det lengre av en eller annen grunn.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har testet denne til noe lignende?

36-457_m.jpg

Elektronikkrengjøring

For sikker og hurtig rengjøring av elektroniske apparater, instrumenter, elmotorer etc. Elektronikkrengjøringen har lav overflatespenning og er ikke ledende. Fuktbortdrivende, hurtigdunstende og absolutt flyktig – etterlater ingen stoffrester. Middelet angriper ikke konstruksjonsmateriale, maling, tøy osv. OBS! Påse at de elektroniske apparatene er uten spenning.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror nok elektronikkrens er veien å gå. better safe then sorry :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg stått å gnikket og trykket på knapper i en halvtime.. fy søren for et dritt arbeid

Jeg brukte biltema sin elektronikkrengjøring jeg linket til over her.

Spraye på, tørke litt, trykk 1000 ganger på knappen med en liten ekstra dusj innimellom så begynte den å komme seg.. yey, bare 20 knapper til : mad :

Men nå er alle bortsett fra 1 knapp helt OK.

Den kommer seg vel etterhvert som den blir trykket en del ganger på.

Glemte å ta før bildet, men lover dere. Det så helt jævelig ut. Cola nedover hele shiten og gamle eier har jo ikke gjort noe med det. Så alt mulig støv å drit hadde stivnet i det og virket nesten som det hadde herdet.. Måtte nesten skrape det av.

Slik ser det nå hvertfall ut nå. Og jeg kan si meg fornøyd.

Tar en rundt en annen dag hvor jeg går skikkelig å hjørnene osv.

spillerklima.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.