#1 Skrevet Juli 6, 2012 (endret) Hei som topic sier, hvilken olje anbefaler folket på min bil Audi S6 4,2 AEC 1996mod? I følge forrige eier går den på castrol edge 10w60? Men castrol sin oljeguide sier: 5w30. Fordeler og ulemper med de forskjellige viskositeter? Bilen blir brukt mest til små kjøring. kan jeg bruke mobil 1 5w50 racing olje eller mobil 1 5w30 esp? Grunnen til jeg spør er at jeg får 45%rabatt på mobil 1. Hva anbefaler folket som har S6? Takker for alle svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 7, 2012 Her var det tydeligvis skummelt å mene noe;) hehe... Skulle gjerne hatt noen meninger av "S" guruene:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 7, 2012 jeg ville brukt denne på aec. http://valvoline.no/produkter.aspx?path=1:10:102:10200 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 13, 2012 Takk for tipset, men får 45% rabatt på mobil 1, derfor lurer jeg på hvilken viskositet folket anbefaler? Mvh Bentein 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 13, 2012 Hvis castrol sier xxw-30 så ville jeg ikke brukt xxw-50 eller tykkere hvert fall ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 13, 2012 Kjører castol magnatec på min nå har ikke sett noe havari enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 13, 2012 Hehe, men husker du hvilken versjon av magnatec? viskositet osv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...