#1 Skrevet Juli 6, 2012 Trenger en spiller fort da e ikke finner koden på min.Heter Kiel den e har no. Harald 90684782 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 14, 2012 opp igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 18, 2012 Jeg har en Kiel RD 104 sittende i en delebil, som jeg kan selge. Tror den fungerer, ken evt teste om du er int i den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 18, 2012 Kan hvere av interiesse ja om du har koden om den har det?Mener det;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 18, 2012 Har instruksjonsboka. Vet ikke om koden står der. Men jeg har hatt batteriet ut og inn av bilen uten at jeg har behøvd å skrive inn noen kode. Tror koden på spilleren jeg har er deaktivert. (kan vist gjøre dette i instillingene) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 18, 2012 Pris har du tenkt md frakt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 18, 2012 gi bud! frakt tror jeg blir ca 170,- (ihht postens hjemmesie) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 18, 2012 Ser den bra ut uten skader? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 18, 2012 kan sende deg bilde senere i kveld. skal teste den også slik at jeg er sikker på den funker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...