#26 Skrevet September 12, 2012 9000 ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet September 12, 2012 Kan man bruke 17" felg til disse? Greit å vite for en potensiell kjøper. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet September 13, 2012 Det burde gå, avhengig av senterhøyden på felgen. 345mm Golf R32 bremser passer inn i orginale17" felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet September 13, 2012 Minstekravet er 17" og skal gå veldig fint med mindre du har veldig spesielle felger Hadde grei klaring når jeg prøvemonterte 17" hvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet September 30, 2012 bøøømp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Oktober 1, 2012 Minstekravet er 17" og skal gå veldig fint med mindre du har veldig spesielle felger Hadde grei klaring når jeg prøvemonterte 17" hvertfall. Oki. For min del hadde det vært uaktuelt å bytte ut orginale 8x17" Bolero til fordel for større bremser. Men lykke til med salget, Jan, kanskje jeg slår til om ingen andre kjøper det etter hvert;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Oktober 1, 2012 Med 17" Bolero har du ingen problem med plass. Og det er ikke sånn at det kiler i loddene heller. Avbalaseringslodd that is Er bare å slå til med en gang det Så kan jeg kjøpe sprut til banebilen i vinter! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Oktober 17, 2012 Ingen som vil ha grombremser på s4/s6 sin ? KOM MED BUD 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Oktober 22, 2012 Da var disse solgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Oktober 30, 2012 var litt seint ute her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Oktober 30, 2012 Har jo ligget for salg siden juli Geir 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Oktober 30, 2012 Sånn er det, jeg begynte å lete etter bremser i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Oktober 30, 2012 Hehe ja du var uheldig. De gikk billig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Oktober 30, 2012 Sletter du litt meldinger i innboksen din Jan.A.K så eg kan sende deg pm? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Oktober 31, 2012 Det er gjort 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...