Anbefalte innlegg

Regner med at styling tråden er stedet for lakkerings spm men er det feil så får mod flytte tråden. Driver å sjekker priser på lakkering i Vestfold, dvs Sandefjord og Larvik. Fikk noen dyre priser ifjor, men fikk et tilbud nå på Fredag som jeg lurer på om er billig(?) Det som skal lakkeres er:

Panser(under også),dører(med rust),dørhåndtakene,hjulbue venstre side(pga rust),speilplatene,øyelokk,bakfanger,cuppdiffusor,frontleppe,plasten rundt tåkelysa og ramma rundt grillen.

Pris for alt dette: 6000kr inkl mva....... (han jeg snakka med ifjor skulle ha "bare" 1500 pr dør+mva og 2500+mva for panser)

Er dette en bra pris???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres ut som en grei pris det :)

Jeg fikk pris på lakking av panser, grill + grill list og opplakking av fargeforskjell på den ene sida for 2500,- da blir dette gjordt svart.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis man sammenligner med normal pris på en slik jobb, så er det en bra pris du har fått der. Tipper at taksten på panseret og ene døra alene hadde kommet på 6.000,- dersom det var en vanlig jobb.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres ut som en grei pris ja :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette høres bra ut...nå skal jeg sjekke med en jeg vet om som har hatt Passaten som på lakking der....ang resultatet..........

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med lakkering av kun panser? Sliter med massiv steinsprut skader på fronten av panseret. Og blir det bra hvis man bruker et "uoriginalt" lakkverksted? Redd fargen blir annerledes.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ytterst få av vekstedene til Møller som har eget lakkverksted. De fleste oppdrag blir sendt til et vanlig lakkeringsverksted man har en avtale med. Får du med utflekking av forskjermene så synes det ikke, dersom det er fargeforskjell. Tror det er vanlig å flekke ut der man lakkerer med vannfortynnbar lakk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.