#1 Skrevet April 24, 2005 Lurte på om noen hadde montert Powerflex på sin S2/RS2 for kort tid siden og husker antall hvite "plastchims" som fulgte med pakken. Har fått med 4 stk, en for hver foring. Tror nok at jeg har fått riktig antall fra Powerflex, men jeg synes det blir slark mellom foring og travers'n. Noen med erfaringer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 24, 2005 Jeg byttet foran på RS2'en min for ikke så lenge siden. Brukte da to hvite shims pr. foring.... Regner med det er riktig da det fulgte med 8stk (4 i hver pakke) Ingen slark hos meg hvertfall. Men du kan jo ringe til FACE MOTORSPORT og høre med dem! 67973900 Lykke til! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 24, 2005 Jeg byttet foran på RS2'en min for ikke så lenge siden. Brukte da to hvite shims pr. foring.... Regner med det er riktig da det fulgte med 8stk (4 i hver pakke) Ingen slark hos meg hvertfall. Men du kan jo ringe til FACE MOTORSPORT og høre med dem! 67973900 Lykke til! Brukte du en på hverside av foringen eller begge på samme side, den uten "kant"? Da var det jeg håpte ikke skulle skje, at det manglet chims 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 24, 2005 Jeg hadde en på hver side av foringen... Regner med det skal være slik. Men ta og ring dem i morgen og hør hva de har å si. Jeg fikk feil foringer den ene gangen og de var kjappe å sende nye. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 13, 2005 Har og bestillt og fått svarte foringer til min s2. Skulle egentlig ha lilla, men fikk svarte. Ringte og klagde på dette, og de var ikke sikker på om de var og få tak i lilla. De skulle høre med england... Mitt spørsmåe er da: Er det stor forskjell på svart og lilla? Blir det Meget ubehagelig med svarte til vanlig gate bruk? Skal kombinere foringene med KW2 understell.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 13, 2005 Jeg også fikk svarte foringer. De sier at de skal være de stiveste. Så har jeg lilla foringer resten av-veien. Kan vel ikke si at jeg har merket noe "ubehag" med svarte foringer. Jo stivere jo bedre komfort har vi 'ii-ikke hørt om' 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 13, 2005 Det skal kun være en shims pr foring. Den skal monteres på den siden av foringen som ikke har "flens". De er forøvrig av nylon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 13, 2005 hvorfor følger det da med 8stk (foran ihvertfall) og det passer fint med 2pr men det blir slark med 1pr foring? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 13, 2005 hvorfor følger det da med 8stk (foran ihvertfall) og det passer fint med 2pr men det blir slark med 1pr foring? Ingen av de settene jeg har sett hittils har dobbelt sett med ringer, derimot med 3 i en eske har jeg sett. Slark med ring pr foring har jeg heller ikke sett. Noe sier meg at noen bør sende en mail til produsent og få fasit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 13, 2005 alle de pakkene jeg har fått har vært med to stk pr foring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 13, 2005 Noe sier meg at noen bør sende en mail til produsent og få fasit Ringte og snakte med den norske impørtøren når jeg lurte på dette for en stund siden. Da snakte de om at Powerflex hadde begynt med noe "nytt" Stemmer hvist at det var 2 skiver per foring, men Powerflex har gått over til kun å ha en per foring. Og skal monterts der den ikke har "flens" Men jeg oppdagte at mine nylonskiver (1,5mm tykke) gikk ann å bevege på seg når jeg hadde strammet til ordentlig. Løste dette ve å kjøpe fire M20 nylonskiver, de er 3mm tykke og akkurat den 1,5mm "space" som det som fulgte med manglet for å utfylle. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 14, 2005 Håper det ikke blir "space" til meg da.... Snakkes med face motorsport igår, han sa foringene ble levert med 2 "skiver" før, men var gått over til 1 nå. Og at de ikke kunne skaffes annet enn i svart til min bil på bærearmene. Ja ja, vi får satse mere og mere på bane kjøring da, og mindre på kjedelige turer til butikken.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 14, 2005 der det følger med en bruker man en på siden det ikker er bygd opp kant og der det følger med to så en på vær side. i alle fall det såm står på vedlagdte tegninger skal montere på to rs2 nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...