Anbefalte innlegg

Hei folkens.....

Kjørte første langtur med mine 245/35/19 for noen dager siden..

audi a4.

Går helt fint på bra vei, men så kom jeg til noen telehiv.

Dekket slår opp og går i kanten på skjermen.. dette resulterer i at dekket spiser skjermen og kjermen spiser dekkene :( foran altså.

Noen som har tips? bør jeg prøve med slike klosser på fjærene?

Evt. stivere fjærer?

Har lyst å holde bilen mest mulig orginal, mtp gjensalg, så valsing og senking ser jeg på som litt uaktuelt..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei folkens.....

Kjørte første langtur med mine 245/35/19 for noen dager siden..

audi a4.

Går helt fint på bra vei, men så kom jeg til noen telehiv.

Dekket slår opp og går i kanten på skjermen.. dette resulterer i at dekket spiser skjermen og kjermen spiser dekkene :( foran altså.

Noen som har tips? bør jeg prøve med slike klosser på fjærene?

Evt. stivere fjærer?

Har lyst å holde bilen mest mulig orginal, mtp gjensalg, så valsing og senking ser jeg på som litt uaktuelt..

Om du kjører med orginale fjærer så vil jeg ha skiftet ut iallefall fjærer, hadde helst satt på gewinder jeg da, men men. Er penger som rår, 245/35 19 er nok vell brett uten å valse foran, det er jo ingen fare å gjøre selv om 19" ikke følger med bilen ved et salg. Du trenger jo ikke å ta helt av med valsen, vilken dekk merke er det du har?? 235/35 19 er mer rett dim om det ikke er Falken dekk du har da. Dem er veldig rund i kantene.

Som regel vil aldri valsing av skjermer gi et negativt salgsargument så lenge det er gjort ordentligt og ikke er noen merker eller sprekk i lakk.

Legg ut et bilde av bilen så vi får se.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, hadde samme problemet på min A4.

Jeg fikk valset kanten av en som hadde rette verktøyet, den kanten som stikker inn noen mm.

Og etter det tar det ikke bort i noen plasser.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du kjører med orginale fjærer så vil jeg ha skiftet ut iallefall fjærer, hadde helst satt på gewinder jeg da, men men. Er penger som rår, 245/35 19 er nok vell brett uten å valse foran, det er jo ingen fare å gjøre selv om 19" ikke følger med bilen ved et salg. Du trenger jo ikke å ta helt av med valsen, vilken dekk merke er det du har?? 235/35 19 er mer rett dim om det ikke er Falken dekk du har da. Dem er veldig rund i kantene.

Som regel vil aldri valsing av skjermer gi et negativt salgsargument så lenge det er gjort ordentligt og ikke er noen merker eller sprekk i lakk.

Jeg har F1 dekk, hadde falken fk451 før, men de forsvandt som dugg for sola på S4....

Jeg vurderer gewinde, får se til feriepenge-tiden..

Det er ikke så ille, er jo kun på dårlig vei at det er slitsomt, når man må ned i 40 i alle telehiv...

235 er mer korrekt, er klar over det. Men det er nå engang ikke det jeg har, og om jeg finner en god måte å få det til ikke å ta i, kjører jeg 245 neste gang..... Ser kulere ut.

Dette har vi vel diskutert før, Øystein? :nana:

Vet du av nå billig gewinde? hva har du på din? KW?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har F1 dekk, hadde falken fk451 før, men de forsvandt som dugg for sola på S4....

f1 er jo ganske rett i kantene.

Det er ikke så ille, er jo kun på dårlig vei at det er slitsomt, når man må ned i 40 i alle telehiv...

Er vel å lyge å si at jeg ikke vurderer valsing, for det gjør jeg jo...

235 er mer korrekt, er klar over det. Men det er nå engang ikke det jeg har, og om jeg finner en god måte å få det til ikke å ta i, kjører jeg 245 neste gang..... Ser bedre ut.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, hadde samme problemet på min A4.

Jeg fikk valset kanten av en som hadde rette verktøyet, den kanten som stikker inn noen mm.

Og etter det tar det ikke bort i noen plasser.

Hvilke dekk har du på da? har en følelse av at det er mer enn noen små cm som må til.. :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nok samme problemet med min bil etter at jeg monterte 8*19 et35.. Har planer om å valse først og sette på justerbart etterpå..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

f1 er jo ganske rett i kantene.

Er vel å lyge å si at jeg ikke vurderer valsing, for det gjør jeg jo...

235 er mer korrekt, er klar over det. Men det er nå engang ikke det jeg har, og om jeg finner en god måte å få det til ikke å ta i, kjører jeg 245 neste gang..... Ser bedre ut.

Joda vi har diskutert dette før.

Billig gewinder veit jeg ikke om, kjøp nytt da veit du ka du får.

Jeg har KW 2 , men til vanlig duger KW 1.

VALS SKJERMENE

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda vi har diskutert dette før.

Billig gewinder veit jeg ikke om, kjøp nytt da veit du ka du får.

Jeg har KW 2 , men til vanlig duger KW 1.

VALS SKJERMENE

Det duger sikkert bra med eneren.. Men hva med Koni?..

Må vel ringe litt rundt å høre pris på valsing. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.