#1 Skrevet Juli 7, 2012 (endret) Som topic; komplett utvendig optikk til 2000 Audi S4 B5 sedan selges for Nok 10.000,- Bestående av : -Framfanger med alle lufteriller og tåkelys -Bakfanger -Sideskjørt -Grill med s4 emblem -Linselys og blinklys Mobil 95903560 eller PM. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 8, 2012 Pris på grill ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 8, 2012 Tar dette jeg Prates på tlf. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 20, 2012 Til salgs igjen etter at kjøper har sluttet å svare 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 20, 2012 Hvilken fargekode har delene? Interressert i å selge kun bakfanger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 22, 2012 har du innstegslistene som det står s4 på? og listene mellom dør og dørlister trenger jeg, om du vill selge det løst? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 22, 2012 Og jeg er int i komplett frontfanger.. Pris på den? Og følger Alu. bjelken med? Hvor i landet bor du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 22, 2012 Jeg er interessert i sideskjørtene. Ole Håkon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 23, 2012 Jeg er også intressert i framfanger! Sent from my iPad using Tapatalk HD 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 23, 2012 (endret) Det er ikke noe problem å selge delene hver for seg. De kan hentes mellom Drammen og Gardermoen. -Framfanger med alle lufteriller og tåkelys 4000,- (komplett med alu-bjelke og alle fester som sitter i fangeren) -Bakfanger 3000,- -Sideskjørt 1000,- -Grill med s4 emblem 1000,- -Linselys og blinklys, xenon med balaster 2000,- -Ratt med airbag og slepering 2500,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 23, 2012 Det er ikke noe problem å selge delene hver for seg. De kan hentes mellom Drammen og Gardermoen. -Framfanger med alle lufteriller og tåkelys 4000,- (komplett med alu-bjelke og alle fester som sitter i fangeren) -Bakfanger 3000,- -Sideskjørt 1000,- -Grill med s4 emblem 1000,- -Linselys og blinklys 2000,- -Ratt 2500,- kan gi deg 800 for grill 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 23, 2012 Hva er farvekoden? Sent from my iPad using Tapatalk HD 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 23, 2012 Hva er farvekoden? Sent from my iPad using Tapatalk HD Fargekoden er LZ5K 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 23, 2012 er det lov og komme med bud så byr jeg deg 3000kr for frontfangern.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 9, 2012 Jeg vet ikke hva som skjer; mange av delene er solgt men aldri betalt og hentet.. Så da gjelder fortsatt: -Framfanger med alle lufteriller og tåkelys 4000,- (komplett med alu-bjelke og alle fester som sitter i fangeren) -Bakfanger 3000,- -Sideskjørt 1000,- -Grill med s4 emblem 1000,- -Linselys og blinklys, xenon med balaster 2000,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 9, 2012 Om du selger seperat og kan sende tar jeg sideskjørtene !? Mvh Kim Rune 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 10, 2012 Jeg tar innstegslisten om du har dem! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 10, 2012 Solgt komplett og levert i dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...