#1 Skrevet Juli 8, 2012 BBS CK II 8x19" 5x112 ET44 felger selges. 2 av felgene er det ingen merker, noen små merker i ringen på den ene, og den siste har det falt av en ring (denne skal kunne kjøpes og monteres på igjen) og blitt noen små skader i felgen, men om man setter på ny ring så blir ikke de merkene synlige, og det er ikke noe kast i felgen eller noe. BBS er jo solid Ingen kast i noen av felgene, og det er heller ikke mye lodd på dem, de er helt runde, ingen problemer. Dekkene er nye i år og har rullet 2-3000km, de er av typen Falken FK452 225/35-19. Prisantydning: 10000,- Dekkene kostet 6000kr og er kjøpt tidligere i år. Felgene hadde en ny pris på 9900 per felg. Bilder: Disse følger også med, orginale bbs ventiler. Det sitter innfelte ventiler på felgene, jeg har aldri byttet da det har fungert fint og ser pent ut Den ventilen som man ser på første bildet her som brukes til å fylle har jeg selvfølgelig og den følger da med. Jeg har også de orginale eskene til felgene om noen ønsker å få med de også. Send PM eller SMS (97604917) - Prisen kan man vel alltids diskutere litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 19, 2012 Solgt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...