#1 Skrevet April 24, 2005 er det noen i lokallaget som er forskalings snekker eller som kjenner en som kunne trenge noen raske penger, liten og grei jobb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 25, 2005 Bror min er forskalings snekker! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 25, 2005 kan du ikke høre med han om han er intrisert i og gjøre en liten jobb for meg. Han kan ringe meg på 90953190 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 25, 2005 Jeg skal gi han beskjed! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 3, 2005 Har spurt han, men han har visst alt for mye å gjøre om dagen. Akkurat fått ny jobb som han starter på i morra også. Hva går egentlig jobben ut på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 4, 2005 Hva har dette med klubben å gjøre ? Kan dere ikke finne et annet forum å kommunisere ikke-bil-relaterte ting på ? Hilsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 4, 2005 sorry da tenkte bare at at en av gutta kunne hjelpe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 4, 2005 er dette så vanskelig å få til egentlig da..... bare å sørge for å støtte opp godt nok, så det ikke raser sammen...... og ha oppi armeringsjern om muren er høy..... og sette i sånne stålstenger gjennom muren som holder platene sammen med sånne klammer på utsiden.... er veldig dårlig til å ordlegge meg her ser jeg, hehe........ og veggen må ha noe å feste seg til i bakken, så den ikke faller når du tar av stenderne som holder veggen, hehe..... har ikke peiling på slikt men, har bare sett på noen som har gjort det..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 4, 2005 Hva har dette med klubben å gjøre ?Kan dere ikke finne et annet forum å kommunisere ikke-bil-relaterte ting på ? Hilsen er jo ikke noe plagsomt om noen spør om noe slikt da.... kunne jo tross alt vært veggen til garasjen, og det har jo noe med bil å gjøre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...