#1 Skrevet Juli 8, 2012 Noen som har en link til en tråd, eller som vet hvordan en bytter klosser foran på en allroad? Er ikke likt det opplegget jeg har vært borti på andre biler. Har bestillt klosser fra England, men det ser ikke ut som de passer. Mulig de er til en vanlig a6, er det andre klosser på dem? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 8, 2012 Legger ved 3 forskjellige, en av de må være rett til din bil. Elsa viser 3. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 8, 2012 Takker, min kaliper er lik den på den siste tråden. Klossene jeg har fått, er imidlertid like de på tråd nummer to. Men det står på pakka med klosser at de passer 00-05 allroad. Noen som kan forklare meg hva slags klosser jeg skal bestille for å få rett?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 8, 2012 Du må oppgi regnr/chassinr ved bestilling så du får rett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 8, 2012 Ser ut som det kan være delenr: 4B0698151S. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...