#1 Skrevet April 24, 2005 Er det noen som er interreserte i å slå følge med oss ifra Hadeland oppover til Fagernes på Lørdag? Vi blir ca 10 biler her ifra, og det hadde vært artig å hatt med enda flere:) Vi har planglagt å reise ifra Brandbu sentrum kl 1430 ca. Alle er hjertelige velkomne til å slå følge med oss oppover. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 24, 2005 Er det noen som er interreserte i å slå følge med oss ifra Hadeland oppover til Fagernes på Lørdag?Vi blir ca 10 biler her ifra, og det hadde vært artig å hatt med enda flere:) Vi har planglagt å reise ifra Brandbu sentrum kl 1430 ca. Alle er hjertelige velkomne til å slå følge med oss oppover. Hvem skal dra så tidlig?? Har ikke hørt noe om det jeg.. Kan ikke være med før etter 4-tia.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 24, 2005 ble prat på det igår kveld. derfor jeg lager en tråd for å lodde stemmningen. avreise tidspunkt kan jo gjøres om om det er ønskelig ifra flere liksom:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 24, 2005 ble prat på det igår kveld. derfor jeg lager en tråd for å lodde stemmningen. avreise tidspunkt kan jo gjøres om om det er ønskelig ifra flere liksom:) Bruker ikke så lang tid opp? Stemmer for tidligst 5... Da er vi oppi der ved 7-tia?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 24, 2005 Er med ihvertfall... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 24, 2005 Hei! Et tips! Hvorfor ikke kjøre om Jevnaker til Hønefoss og kjøre E-16 i følge med de som kommer fra Oslo/Østfold området? Blir ikke store omveien(tror jeg) + bedre veier.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 24, 2005 det tar nok 30-40 min lenger å kjøre, og veien opp til dokka ihvertfall er ikke så værst. kjørte der på fredag.. om man tar det med ro så går det helt greit:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 24, 2005 Regner med jeg drar tidlig..Må vel innom Vinjarmoen og se på Rallycross før man fortsetter reisen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 25, 2005 Stemmer for tidligst 5... Da er vi oppi der ved 7-tia?? Greit nok at du er oppe der til 7 tida, men så blir det sikkert vasking av bilen og masse anna dill som tar tid ellers også. Asosial!?? Om det er strøkent vær, er jeg enkli klar til å dra når som helst fra morran jeg. Kjøre noen runder i Fagernes før en vasker også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 25, 2005 Greit nok at du er oppe der til 7 tida, men så blir det sikkert vasking av bilen og masse anna dill som tar tid ellers også. Asosial!?? Om det er strøkent vær, er jeg enkli klar til å dra når som helst fra morran jeg. Kjøre noen runder i Fagernes før en vasker også Da kan jo vi kjøre oppover sammen da ? Så drar vi å ser litt rallycross før vi drar videre. Så tar vi noen runder i sentrum og sånn triiiv ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 25, 2005 jeg for ikke dratt før 1430 tidligst.. da jeg jobber til 14... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 25, 2005 Da kan jo vi kjøre oppover sammen da ? Så drar vi å ser litt rallycross før vi drar videre. Så tar vi noen runder i sentrum og sånn triiiv ? Hehe, går sikkert bra det vettu Mange som skal oppover å se cross`n da!? Eller tenkte du på å sitta på med meg!? Har iallefall plass sånn sett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 25, 2005 jeg for ikke dratt før 1430 tidligst.. da jeg jobber til 14... For gæli å bytte bort no jobbing de helgene du veit det er biltreff... EDIT: Hvor ska du enkli jobbe da!?? 1 Mai er jo helligdag, så polet har jo stengt på lørdag... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 25, 2005 For gæli å bytte bort no jobbing de helgene du veit det er biltreff... EDIT: Hvor ska du enkli jobbe da!?? 1 Mai er jo helligdag, så polet har jo stengt på lørdag... 1. mai er vel strengt tatt på søndag, er det ikke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 25, 2005 1. mai er vel strengt tatt på søndag, er det ikke? Å Polet er stengt dagen før hellig dag, er det ikke!!!!??? : haha :: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 25, 2005 Greit nok at du er oppe der til 7 tida, men så blir det sikkert vasking av bilen og masse anna dill som tar tid ellers også. Asosial!?? Om det er strøkent vær, er jeg enkli klar til å dra når som helst fra morran jeg. Kjøre noen runder i Fagernes før en vasker også Kunne dratt kl 6 om morran jeg om det er det det skal stå på.. Men har ei som jobber til kl.4 på lørdan... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 25, 2005 Prata akkurat med Luis, og han hadde ordna med følgebil slik at kolonna deres kommer fram til Valdres i god tid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 25, 2005 Prata akkurat med Luis, og han hadde ordna med følgebil slik at kolonna deres kommer fram til Valdres i god tid. NB! Husk å ta med vinterdekk, da det er ca 1,5 m med snø her... hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 25, 2005 samma for meg år vi drar... bare det blir tid til en tår på kvelden;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet April 25, 2005 samma for meg år vi drar... bare det blir tid til en tår på kvelden;) Jo før vi drar, jo mer blir det tid til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet April 25, 2005 Å Polet er stengt dagen før hellig dag, er det ikke!!!!??? : haha :: haha : Nei, da hadde det jo vært stengt hver jævla lørdag. blæh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet April 26, 2005 Nei, da hadde det jo vært stengt hver jævla lørdag. blæh Hør me`n Luis du. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet April 26, 2005 Regner med at jeg muligens henger meg på oppover. Må bare shine bilen først... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet April 26, 2005 Det er triiv Men, Ørjan, du var interessert i å dra sånn at vi tok en tur innom å titta litt på rallycross på Vinjarmoen på Dokka ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet April 26, 2005 Det er triiv Men, Ørjan, du var interessert i å dra sånn at vi tok en tur innom å titta litt på rallycross på Vinjarmoen på Dokka ? Ja, er med på den jeg gitt. Prøvde å spørre deg om hvordan det blei med deg og skyss og sånt tidligere i tråden, men fikk aldri noe svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...