Kolonne kjøring ifra Hadeland på Lørdag

Anbefalte innlegg

Er det noen som er interreserte i å slå følge med oss ifra Hadeland oppover til Fagernes på Lørdag?

Vi blir ca 10 biler her ifra, og det hadde vært artig å hatt med enda flere:)

 

Vi har planglagt å reise ifra Brandbu sentrum kl 1430 ca.

 

Alle er hjertelige velkomne til å slå følge med oss oppover.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som er interreserte i å slå følge med oss ifra Hadeland oppover til Fagernes på Lørdag?

Vi blir ca 10 biler her ifra, og det hadde vært artig å hatt med enda flere:)

 

Vi har planglagt å reise ifra Brandbu sentrum kl 1430 ca.

 

Alle er hjertelige velkomne til å slå følge med oss oppover.

 

Hvem skal dra så tidlig?? Har ikke hørt noe om det jeg.. Kan ikke være med før etter 4-tia....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ble prat på det igår kveld. derfor jeg lager en tråd for å lodde stemmningen. avreise tidspunkt kan jo gjøres om om det er ønskelig ifra flere liksom:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ble prat på det igår kveld. derfor jeg lager en tråd for å lodde stemmningen. avreise tidspunkt kan jo gjøres om om det er ønskelig ifra flere liksom:)

 

 

Bruker ikke så lang tid opp? Stemmer for tidligst 5... :) Da er vi oppi der ved 7-tia??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er med ihvertfall... : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Et tips!

Hvorfor ikke kjøre om Jevnaker til Hønefoss og kjøre E-16 i følge med de som kommer fra Oslo/Østfold området?

Blir ikke store omveien(tror jeg)

+ bedre veier..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det tar nok 30-40 min lenger å kjøre, og veien opp til dokka ihvertfall er ikke så værst. kjørte der på fredag.. om man tar det med ro så går det helt greit:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med jeg drar tidlig..Må vel innom Vinjarmoen og se på Rallycross før man fortsetter reisen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer for tidligst 5... :) Da er vi oppi der ved 7-tia??

 

Greit nok at du er oppe der til 7 tida, men så blir det sikkert vasking av bilen og masse anna dill som tar tid ellers også. Asosial!?? ;)

 

Om det er strøkent vær, er jeg enkli klar til å dra når som helst fra morran jeg. Kjøre noen runder i Fagernes før en vasker også :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Greit nok at du er oppe der til 7 tida, men så blir det sikkert vasking av bilen og masse anna dill som tar tid ellers også. Asosial!?? ;)

 

Om det er strøkent vær, er jeg enkli klar til å dra når som helst fra morran jeg. Kjøre noen runder i Fagernes før en vasker også :D

 

Da kan jo vi kjøre oppover sammen da ?

Så drar vi å ser litt rallycross før vi drar videre. Så tar vi noen runder i sentrum og sånn :) triiiv ? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg for ikke dratt før 1430 tidligst.. da jeg jobber til 14...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da kan jo vi kjøre oppover sammen da ?

Så drar vi å ser litt rallycross før vi drar videre. Så tar vi noen runder i sentrum og sånn :) triiiv ? :)

 

Hehe, går sikkert bra det vettu :)

 

Mange som skal oppover å se cross`n da!? Eller tenkte du på å sitta på med meg!? Har iallefall plass sånn sett.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg for ikke dratt før 1430 tidligst.. da jeg jobber til 14...

 

For gæli å bytte bort no jobbing de helgene du veit det er biltreff... : klø ::fy:: bh :

 

:rolleye:

 

EDIT: Hvor ska du enkli jobbe da!?? 1 Mai er jo helligdag, så polet har jo stengt på lørdag...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For gæli å bytte bort no jobbing de helgene du veit det er biltreff... : klø ::fy:: bh :

 

:rolleye:

 

EDIT: Hvor ska du enkli jobbe da!?? 1 Mai er jo helligdag, så polet har jo stengt på lørdag...

 

1. mai er vel strengt tatt på søndag, er det ikke? :D: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

1. mai er vel strengt tatt på søndag, er det ikke? :D: haha :

 

Å Polet er stengt dagen før hellig dag, er det ikke!!!!??? : haha :: haha :: haha :: haha :: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Greit nok at du er oppe der til 7 tida, men så blir det sikkert vasking av bilen og masse anna dill som tar tid ellers også. Asosial!?? ;)

 

Om det er strøkent vær, er jeg enkli klar til å dra når som helst fra morran jeg. Kjøre noen runder i Fagernes før en vasker også :D

 

 

Kunne dratt kl 6 om morran jeg om det er det det skal stå på.. :) Men har ei som jobber til kl.4 på lørdan... :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prata akkurat med Luis, og han hadde ordna med følgebil slik at kolonna deres kommer fram til Valdres i god tid.

 

MOT_broytebil3_358853g.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prata akkurat med Luis, og han hadde ordna med følgebil slik at kolonna deres kommer fram til Valdres i god tid.

 

MOT_broytebil3_358853g.jpg

 

NB!

Husk å ta med vinterdekk, da det er ca 1,5 m med snø her... hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

samma for meg år vi drar... bare det blir tid til en tår på kvelden;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

samma for meg år vi drar... bare det blir tid til en tår på kvelden;)

 

Jo før vi drar, jo mer blir det tid til ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å Polet er stengt dagen før hellig dag, er det ikke!!!!??? : haha :: haha :: haha :: haha :: haha :

Nei, da hadde det jo vært stengt hver jævla lørdag. blæh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, da hadde det jo vært stengt hver jævla lørdag. blæh

 

Hør me`n Luis du. : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med at jeg muligens henger meg på oppover. Må bare shine bilen først...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er triiv :)

Men, Ørjan, du var interessert i å dra sånn at vi tok en tur innom å titta litt på rallycross på Vinjarmoen på Dokka ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er triiv :)

Men, Ørjan, du var interessert i å dra sånn at vi tok en tur innom å titta litt på rallycross på Vinjarmoen på Dokka ?

 

Ja, er med på den jeg gitt.

 

Prøvde å spørre deg om hvordan det blei med deg og skyss og sånt tidligere i tråden, men fikk aldri noe svar.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.