#26 Skrevet April 26, 2005 Ja, er med på den jeg gitt. Prøvde å spørre deg om hvordan det blei med deg og skyss og sånt tidligere i tråden, men fikk aldri noe svar. Hmm, usikker på skyss enda..Golfen blir iallefall ikke klar. Pappa vil at alt skal være gjort ordentlig, så må regne med å bruke litt av neste uke også..Han var ikke helt fornøyd med arbeidet til forrige eier, så er jo greit at det blir gjort ordentlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet April 26, 2005 Hmm, usikker på skyss enda.. Jeg har jo plass jeg da. Å hytta som jeg har leid, står på meg, så det er ikke noe problem om vi kommer før de andre sånn sett iallefall.. Ettersom jeg fikk vite her nå i stad, var det vist meldt på så mange biler til helga, at de måtte stoppe påmeldingen.... Blir sikkert mye folk gitt. Hørte rykter om en gærning som hadde rallycross motor til 40k som han hadde satt inn i en bilcross bil også. Sku vist kjøre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet April 26, 2005 Hmm, har du plass til meg og Lars (søskenbarnet mitt) ? Hørt det er sinnsykt mange påmeldte ja. Søskenbarnet mitt skal kjøre første løp med nybygd rallycross bil, så hadde vært artig å sett på Om vi kommer litt tidligere til Fagernes, så står ene hytta på meg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet April 26, 2005 Hmm, har du plass til meg og Lars (søskenbarnet mitt) ? Jada, det går sikkert bra det. Eneste bagasjen som kan bli ett problem, men det setter dere igjen på "bussholdeplassen" i 2 etasjen på Mix kiosken ;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet April 26, 2005 Hehehe Da sier vi det da ? Så stikker vi på rallycross først ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet April 26, 2005 Hehehe Da sier vi det da ? Så stikker vi på rallycross først ? Jeppers, deal done... Er helt sikkert flere som slenger seg med på dette å regner jeg med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet April 26, 2005 Tror jeg får kjøre Beetle da, så ingen legger inn bud på bobla...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet April 26, 2005 Tror jeg får kjøre Beetle da, så ingen legger inn bud på bobla...... Du får bare slenge deg med på rally/bil cross du også..!!? Gjelder jo stort sett alle det da. Ikke så lange omveien for de fra Oslo området å kjøre om Nittedal/Hadeland/Dokka. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet April 26, 2005 Hør me`n Luis du. polet er jævelig åpent på lørdag;) er ikke en helligdag 1mai, er arbeidernes dag, dermed ikke hellig, så da er det åpent dagen før;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet April 26, 2005 Brennvin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet April 26, 2005 polet er jævelig åpent på lørdag;) er ikke en helligdag 1mai, er arbeidernes dag, dermed ikke hellig, så da er det åpent dagen før;) K. Så SI det da... Var tross alt du som sa det på Esso på Fredan Men men, whatever, helligdag eller ikke, jeg går glipp av en "fridag" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet April 26, 2005 K. Så SI det da... Var tross alt du som sa det på Esso på Fredan Men men, whatever, helligdag eller ikke, jeg går glipp av en "fridag" jeg mente helga før 17 mai.. hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet April 26, 2005 Jada, det går sikkert bra det. Eneste bagasjen som kan bli ett problem, men det setter dere igjen på "bussholdeplassen" i 2 etasjen på Mix kiosken ;) Hæ? Har Fredriksen begynt med busser også? Ikke helt skjønt hvorfor den røde store bilen står der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet April 26, 2005 Hehe;) *LoL* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet April 29, 2005 når skulle vi reise? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet April 30, 2005 når skulle vi reise? Kommer ann på hvem du skal reise med.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...