#1 Skrevet Juli 8, 2012 Hei. sett på flere passat 3b`er at de har en såkalt "japan list" på frontfangeren for å få bort holderen til skiltet. Leter nettet opp og ned men er jo umulig å finne. Tenkte på Ebay, men hva skal jeg søke etter? Setter STOR pris på hjelp :) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 9, 2012 Slik? Delenr 3B0807720 GRU 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 9, 2012 Der ja ) Noen som har en ide om hvor jeg kan få kjøpt sånn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 9, 2012 Kan bare bestille den rett i fra Møller mest sannsynlig. Eller kanskje Ebay. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 9, 2012 Evt her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 9, 2012 kjøpte min på møller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 9, 2012 OKay! Hva Betalte du for den på Møller Kim? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 9, 2012 Husker ikke helt men i overkant av tusen trur jeg d var 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 9, 2012 Okay, takk kim ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...