245 eller helst 255/35-19 dekk kjøpes

Anbefalte innlegg

Trenger nye dekk på bilen.

Er ikke ute etter "billig dekk", men gode dekk... billig.. : rolleyes

Kan til nød gå ned til 245 i bredde, men de skal sitte på 9" brede felger og ser at 255 egentlig ser perfekt ut på bilen.

Michelin, Dunlop, Nokian, Pirelli, Continental eller eventuelt testvinneren i år; Hankook Ventus Prime 2.

Prisene varierer "der ute" uten at jeg har funnet "riktig pris", så forsøker her.. : vinke :

Kan også kjøpe brukte dekk, dersom de "kun er innkjørt".. ;)

Send gjerne PM eller svar her, men aller helst via mail : n.frode@gmail.com (raskest svar)

Trenger pris, produsent, type/modell og alder.. og eventuell slitasje/gjenværende mønster..

Inklusive/eksklusive montering ?

Jeg bor i Holmestrand (Vestfold), men dekka kan hentes/monteres opptil 1 time unna..

PS!

Dersom noen skulle ha noen rimelige, men pene BMW felger m/ dekk til madammen... si ifra!

M5 "type" felger i 17 eller 18", til en 320 (E90/E91)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumper denne..

Ingen som har tips om rimelige dekk for en stakkar ? : eek :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo, sjekk min annonse om Nokian dekk i 255/35/19 til 1000kr..... :) Ikke de råeste dekka, men billigere blir det ikke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.