#1 Skrevet Juli 8, 2012 Trenger nye dekk på bilen. Er ikke ute etter "billig dekk", men gode dekk... billig.. Kan til nød gå ned til 245 i bredde, men de skal sitte på 9" brede felger og ser at 255 egentlig ser perfekt ut på bilen. Michelin, Dunlop, Nokian, Pirelli, Continental eller eventuelt testvinneren i år; Hankook Ventus Prime 2. Prisene varierer "der ute" uten at jeg har funnet "riktig pris", så forsøker her.. Kan også kjøpe brukte dekk, dersom de "kun er innkjørt".. Send gjerne PM eller svar her, men aller helst via mail : n.frode@gmail.com (raskest svar) Trenger pris, produsent, type/modell og alder.. og eventuell slitasje/gjenværende mønster.. Inklusive/eksklusive montering ? Jeg bor i Holmestrand (Vestfold), men dekka kan hentes/monteres opptil 1 time unna.. PS! Dersom noen skulle ha noen rimelige, men pene BMW felger m/ dekk til madammen... si ifra! M5 "type" felger i 17 eller 18", til en 320 (E90/E91) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 21, 2012 Bumper denne.. Ingen som har tips om rimelige dekk for en stakkar ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 31, 2012 Jo, sjekk min annonse om Nokian dekk i 255/35/19 til 1000kr..... Ikke de råeste dekka, men billigere blir det ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...