#1 Skrevet Juli 9, 2012 Har nettop (i går) kjøpt en '05 A4, det fulgte med 2 nøkler. 1 som tydeligvis har vært hovednøkkel for den hadde "bruksmerker" og 1 som har vært reserve. Den som er reserve funker fint, men den første - bruksnøkkelen funker ikke. Har bytta batteri i den og prøvd å synce slik instruksjonboka beskriver, men den vil ikke. Får låst opp bilen og starta den med nøkkelen, men de 3 fjernkontrollknappene funker ikke. Den lyser rødt når jeg trykker. Finner en del på utenlandske forum, men har ikke enda funnet noe triks som løser dette for meg. Har lett litt her på forumet også uten at jeg har kommet noe nærmere en løsning. Er det noen som har tips/løsning? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 9, 2012 Hei Ikke ukjent at fj betjerne til disse slutter å fungere. Hvis du flipper ut nøkkelen så står det ett delenr inni der? Legg det ut her så skal jeg se om det er av den dårlige typen;) Sent from my iPad using Tapatalk HD 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 9, 2012 Her står det mange nummere gitt. Skriver dem ned her i den rekkefølge dem står på nøkkelen tenker jeg. Du vet nok hva du skal ha av dem. 06 568 800 14S 8E0 837 220 K 433 mhz H171 S05 5286 Dersom denne er "dårlig", hvor får jeg en ny rimelig, og hva må jeg se stemmer med det jeg kjøper? Ser det selges en del av dem på eBay... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 10, 2012 (endret) Her står det mange nummere gitt. Skriver dem ned her i den rekkefølge dem står på nøkkelen tenker jeg. Du vet nok hva du skal ha av dem. 06 568 800 14S 8E0 837 220 K http://www.ebay.co.uk 433 mhz H171 S05 5286 Dersom denne er "dårlig", hvor får jeg en ny rimelig, og hva må jeg se stemmer med det jeg kjøper? Ser det selges en del av dem på eBay... Sjekk det som er skrevet med rødt. Grunnen til ebay.co.uk er at søker du på .com får du opp mye mer "usa-modell-nøkkler", og der borte er frekvensen 315mhz. Mener du får flere treff på.co.uk Normal pris på en nøkkel fra ebay er rundt 500,- + frakt/moms. Blir uansett billigere enn Møller. Jeg fikk oppgitt 1700 + koding 600,- for 1 nøkkel til Passaten min. Pass på at det er en komplett nøkkel du kjøper, på ebay får du også tomme "hus". Ser det som regel på prisen. Vær obs på at er startsperre senderen kodet 1 gang, kan denne ikke kodes på nytt. Så greit om denne er ny. Pleier å være det da. http://www.ebay.co.uk/itm/AUDI-A3-3-BUTTON-REMOTE-NEW-BLADE-2003-2012-READY-TO-PROGRAMME-/110910263054?pt=UK_Car_Accessories_Safety_Security&hash=item19d2c44f0e Husk på at ved kjøp av ny komplett nøkkel må denne kodes på nytt av Møller (om VAG Tacho klarer å kode denne vet jeg ikke, VAG Tacho klarte å kode nøkkelen til Passaten min ihvertfall) Eventuelt kan du flytte over startsperre senderen fra gammel nøkkel, men det er ikke en jobb for de med 10 tommeltotter. Samme med nøkkel-bladet; flyttes over fra gammel nøkkel eller slipes opp på nytt hos en låse-smed med rett utstyr til dette. Legger til at startsperre senderen er av glass og knuser denne, så..... vel...... Biltema har da mye billige sykkler ihvertfall og Nike har gode jogge-sko! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 10, 2012 Tusen takk! Skal se på dette ved anledning. Postet med min HTC Sensation og TapaTalk2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...