#1 Skrevet Juli 9, 2012 (endret) Har ett sett med BBS LM felger jeg skal selge. Er ekte BBS LM kjøpt av Fridtjof Eidhammer her på forumet, to-delte felger. Noen stein sprut men ingen skader på felgene. Passer på A4 b5 avant veit jeg. Er 18" Boltsirkel 5-112 Front 8,5 et 30 Bak 9,5 et 32 Senteret er montert fra fronten av felgen. Pris: 8500,- Holdt av Felgene ligger i nes på romerike. Petter Øistad Setermoen TLF 92424015 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 11, 2012 Hehe viste det var lite sannsynlig, men verdt forsøket :)Har svimlende lite lyst til å bredde bilen. Er lov å prøve ja, men kjøp disse så slipper du å bredde;) Senker prisen til 8500,- henter nye felger idag og disse må bort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 3, 2012 (endret) Har sendt deg sms,du får til onsdag,siste frist,nå er jeg lei....kan godt ta felga som betaling så er vi ferdig med det!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 12, 2012 Byr 6500 ved rask avgjørelse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 12, 2012 Disse er solgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...