Anbefalte innlegg

Vurderer å selge min A8. 2,5TDI Q, 180 hk, AKE, ca 230.000 km. Reg.nr BR22735

 

Akkurat ferdig med overhaling av motor, nye kammer ++, registerreim, overhalte topper, nye pakningssett/ringer, etc.

Ny servopumpe i fjor.

Hel og grei bil, ikke strøken, men absolutt representativ.

Svart skinn interiør

Stor stereo m navi

"rullgardin" i bakruta

Hengerfeste

8 alu felger, 17" vinter (RS(?)felg m ok piggdekk) og 18" sommer (tilsv AMG) med slitte sommerhjul.

 

Feil med bilen:

Converter og ventilhus i girkasse må byttes, bilen er kjørbar, men bruker mye diesel og man kjenner vibrasjoner opp til ca 2000 o/min.

Må EU-godkjennes (får ikke gjort det pga feil på girkasse)

Må ha nye bremseskiver foran.

Sprekk i frontrute, usikker på omo den må byttes, men kan evt fixe det.

 

 

Vurderes solgt, utgangspunktet er at motorreparasjonen har kostet 65.000,- og alt under det er lite vits i å prøve på, men jeg kan være interessert i å bytte til noe annet, MED firehjulstrekk, men ikke til en dyrere bil.

 

På grunn av ferie er det lurt å ta kontakt på mobil 40 29 12 16 for rask respons.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilder sier mer enn 1000 ord. Du har ikke vurdert å kjøre til Polen og får overhalt kassen der da? Koster deg ca 15-20 inkl rep, hotell, ferge og diesel :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilder kommer over helgen,

Basic: Sølv metallic, sort skinn, bruksslitt, ingen store skader eller mangler.

 

Bilder sier mer enn 1000 ord. Du har ikke vurdert å kjøre til Polen og får overhalt kassen der da? Koster deg ca 15-20 inkl rep, hotell, ferge og diesel :)

 

Jo, hadde vært det lureste å gjøre, har et tilbud fra Tallinn også, men med 50 kilo hund er det ok å bytte bil så jeg kan bruke hovedbilen til å ha med den også... :-) (ikke alltid så artig med konas XC90....)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.