Anbefalte innlegg

Hei:)

 

Skulle finne lakkoden min på bilen, og fant en lapp nede i bagasjerommet festet i retning mot bakluka. Her skulle angivelig lakkoden være skrevet på. Men den er ganske så slitt og griset til, så jeg får desverre ikke til å lese av noen form for lakkode.. Er det noen andre måter å finne lakkoden på bortsett fra å lese det av fra denne lappen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På bilen min var det også en liknende lapp dårlig festet på innsiden av høyre kanal under gulvteppet, fant den tilfeldigvis når jeg hadde ut gulvteppet for rens. Prøv å ta av terskelbeskyttelsen og bøy unna gulvteppet. Vet ikke om den skulle være der eller om lakkoden står på den, men sto div koder iallfall :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lappen var ikke å finne:confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du serviceheftet? Den samme lappen står i så fall på side 2

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei:) Nei, jeg har ikke serviceheftet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du bilde og beskrivelse av bil og årsmodell? Sikkert noen som greier å gjette seg frem til riktig kode da, vet du ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei:)

 

Skulle finne lakkoden min på bilen, og fant en lapp nede i bagasjerommet festet i retning mot bakluka. Her skulle angivelig lakkoden være skrevet på. Men den er ganske så slitt og griset til, så jeg får desverre ikke til å lese av noen form for lakkode.. Er det noen andre måter å finne lakkoden på bortsett fra å lese det av fra denne lappen?

 

Reis til billakkerer så skanner han lakken din på bilen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei:)

 

Skulle finne lakkoden min på bilen, og fant en lapp nede i bagasjerommet festet i retning mot bakluka. Her skulle angivelig lakkoden være skrevet på. Men den er ganske så slitt og griset til, så jeg får desverre ikke til å lese av noen form for lakkode.. Er det noen andre måter å finne lakkoden på bortsett fra å lese det av fra denne lappen?

Er jo bare og ta ein rask tlf til møller:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møller fant det på min hvertfall. Det står på utstyrslista i systemet deres:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Greit. Kan prøve å ringe.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.