#1 Skrevet Juli 10, 2012 Skulle godkjenne senk å felger på audien men felgene gikk ikke igjennom grunnet litt for lav ET, Så jeg må tilbake for å godkjenne felger, Jeg har bare orginale felger men med Pigg dekk på , Er det noen som har orginale Audi B5 felger ET: 45 liggende uten pigg som jeg kunne lånt for en dag eller to? Eller noen som har 195/65 R15 dekk til salgs som kan komme igjennom godkjenning? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 10, 2012 Skulle godkjenne senk å felger på audien men felgene gikk ikke igjennom grunnet litt for lav ET,Så jeg må tilbake for å godkjenne felger, Jeg har bare orginale felger men med Pigg dekk på , Er det noen som har orginale Audi B5 felger ET: 45 liggende uten pigg som jeg kunne lånt for en dag eller to? Eller noen som har 195/65 R15 dekk til salgs som kan komme igjennom godkjenning? Damen har noen dekk liggende i garasjen her som du sikkert kan låne De e originale 15" kan høre med ho om det går greit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 10, 2012 Har orginal dekkene til a6 som du kunne fått lånt. Er 205/55-16 et42. Piggfrie vinterdekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 11, 2012 Jeg har også noen sett på original felg liggende. Du har nummeret så det er bare å gi en lyd. Kan sjekke dimensjonene senere idag. Tommy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...